måndag 11 augusti 2008

TICK TACK TICK TACK

En vecka kvar tills jag flyttar tillbaks till Uppsala. En vecka och två dagar kvar till skolstarten. Sommaren tickar mot sitt bittra slut och ja den har inte blivit som jag tänkte mig. Jag är inte deppig över det dock, utan det gäller att glädjas åt de bra stunder man haft. Idag ska jag iväg på höstens första redaktionsmöte på tidningen, låna hem lite böcker och käka take away sallad på Frankie's. Idag kommer Josefin hem och jag kanske får krama lite på henne imorgon vilket ska bli mycket fint för jag saknar henne något enormt. Vi har praktiskt taget inte setts på en månad och andra vänner har jag inte sett på en ännu längre tid, det är mycket nedstämmande att tänka på. Vill även beklaga sorgen för Emil eftersom hans bil dog en smärtsam och varm död igår natt.

3 kommentarer :

Anonym sa...

Sant. Men jag lever nästan hellre med ångesten i bakhuvudet, än slösar ett helt liv på begränsningar som inte ens är till någon nytta.

Kram <3

Anonym sa...

Enorm saknad, går inte att beskriva. Men en kram skulle varit nödvändigt.
<3<3<3<3<3<3<3

Sara Louise. sa...

Jo det skulle det ha varit. PUSS PUSS <3<3<3