torsdag 28 augusti 2008

Oh ah, I think I've got the fever!

pion

Jag vill så gärna se den här filmen, känslan och musiken verkar vara så fin. En sådan där film som framkallar precis alla känslor som finns. Så ja, den vill jag se. Förövrigt så är jag småsjuk, eller storsjuk, och lämnade skolan efter en timme. Huvudet molade och jag hade ingen kontroll över mina känslor. Du hade kunnat ha norpat min penna på låtsas och jag hade storbölat. Jepp, just så mådde jag. Istället tog jag bussen hem till skärgården för att inte göra någonting mer än att surpla en massa soppa (till både lunch och middag) och dricka thé. Dock är jag nu mycket nödig, eftersom jag har en del vätska som skumpar runt inom mig, men det får jag leva med. Bläddrat runt i ELLE har jag också gjort och studerat pyttelite matte likaså. Nu ska jag surfa på nätet en stund till och sedan ska jag ta min kvällsfika. Apelsinklyftor och smoltronthé.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Den filmen vil jeg også se, den virker så fin og trist søt. God bedring!

Sara Louise. sa...

Tack så mycket, hade vi bott i samma land hade vi kunnat sett den tillsammans också. :D

Anonym sa...

åh, krya på dig min käre vän, <3
(för vi ska klä oss i 30- eller 40tals mode och ha askul!) :D <3<3<3

Sara Louise. sa...

Hehe, jepp det ska vi ha! ;D Wiie!!! <3<3<3<3