söndag 4 mars 2007

En liten och vacker summering av veckan.

Måndag.
En såkallad "Sunkdag". Jag sprang runt i pjamas halva dan och spenderade även halva dan i soffan. Såg på The Holiday, ett måste för dig som vill se Jude Law i glasögon. oO


Tisdag.
Var hos Jens. Natalie ringde och frågade om Jens kunde vara "barnvakt" åt Emil. Barnsligt. Emil är ju 17. Men Jens ställde upp. Natalie och jag åkte på revy. Sen så åkte jag hem i forden och gick och la mig. Intressant va??
Onsdag.
Deffe och jag virrade runt på Östermalm, Söder och inne i stan. Vi är nog som två yra kycklingar. Jobbigt. Vi handlade som bara den. I alla fall jag. Deffe la ifrån sig sin syrras lovickavantar. Panik!!. SPIGG - möte i norrtälje. OC.
Torsdag.
Badade på fyris. Filmkväll. Tråkiga människor som åker vid elva. Ice Age. Mammutar. Ologisika filmer.
Fredag
Mer film. Mer Ice Age. Popcorn. Snickers. Ny blogg. Hjälp!
Lördag
Handbollsmatch. Förlust. Melodifestivalen. Jimmy åkte ut. Grät en tår. Två powerballader. Orka. Chattade.
Söndag
Vasaloppet. Ledarmöte. Pojkmatch. Hundar som måste ut hela tiden. Skriva. Att inte längta till morgondagen. Lovet slut.

Inga kommentarer :