måndag 19 mars 2007

Glasstest. Urk.

Jaha, idag har jag då varit på glasstest. 15 olika glassar, vissa skulle kalla det lyx, men ärligt talat så är det ingen höjdare. Efter att kanske ha smakat på 5 glassar mår man illa, det är ju bara socker. Men ett tips för alla er, Magnums kaffeglass är god! Köp den!

Lyckades även missa bussen till Hallsta, så jag fick gå och dryga runt i den fuktiga luften i Norrtälje i en timme och kanske tio minuter. Så jag bestämmde mig för att gå till den ultimata affären COOP. Lyckades hitta två böcker som säkert inte kommer att vara bra när man väl börjar läsa dem, så som det alltid är. Det är oftast bara baksidan som är välskriven, ett jävla lurendrejeri.

Har inte tid för mer bloggning nu, eftersom jag ska vila upp mig för morgondagen. En dag som ska följas som av en paparazzifotograf, med en hel hög med bilder. Måste komma ihåg batterier till kameran bara, haha. SLEEP WELL AND EAT A LOT OF ICE CREAM! Liebe dich, Kuß // Sara.

Inga kommentarer :