fredag 9 mars 2007

Fredag.


Vart sjutton har alla mina komentarer tagit vägen? Det är ju ingen som kommenterar längre..suck. Det är ju det som är kul.
Okej. Ville bara pepåka det innan jag skriver om mitt fulsnygga liv. Sitter här för att få slippa det överskattade programmet Let's Dance. Fattar inte att man ens kan komma på den riktigt dumma idéen att ta med en klumpeduns som Brandeby i ett sånt program. Det har till och med blivit en sport att rösta honom kvar i programmet, snacka om lättroade människor.

Mackor ;P


Nog om det. Idag har jag vart i det lilla rosa huset och proppat i mig en massa mackor, men som tur vad så är det långsamma kolhydrater i bröd så mitt blodsocker har nog klarat sig bra. Mestadels stärkelse.! Sen så hade jag oturen att råka ut för Natalies hemska kajalpenna, som hon fyllde i mina ögonbryn med. Jag såg mer utlänsk ut än vanligt kan man ju säga. Sen gick det såklart inte bort. Fick springa till handbollen med den skiten sittande som cement i ansiktet.

* "Spring inte åt vänster, det är glashalt där.!!" Och såklart springer idioten precis dit och halkar till. Och skriker "Fan, här var det ju glashalt!" Snacka om att inte ta in fakta.!

4 kommentarer :

Halte Penning sa...

Det där är väl snarare bröd än mackor? Mackor är ju först närman har pålägg och grejer på brödet.

Om du vill att jag ska kommentera får du leva med att jag är äckligt pedant.

Kram.

Anonym sa...

Måste du käka mackor jämt eller??

Anonym sa...

I need to talk with yah ! ,, / Tove

Anonym sa...

msn? lunar. De e bara en sak jag vill fråga.. c(: