fredag 17 oktober 2008

Med karameller i örsnibbarna.

örhängen

Skapat lite ikväll, med de där pärlorna min vän tycker så mycket om. Tycker de ser ut som röda vinbär eller karameller ur Pippifilmerna. Annars har jag traskat runt i mina varma vinterskor hela dagen och haft ont i magen på sammagång, den tar tydligen stryk av min levnadstil. Imorgon ska jag åka till Thuns och leta vinterjacka, tycker det ska bli skoj. På kvällen ska jag smaka ChiliChoklad-glassen från Sia, då den tydligen ska vara något för en chokladälskare som jag. Nu ska jag njuta av resten av fredagskvällen framför Idol med kaneliga äpplen.

6 kommentarer :

Anonym sa...

De där superduperfina pärlorna som ser så god ut!
Lycka till på Thuns! Jag vill krama dig, <3

Sara Louise. sa...

Gör nog tyvärr ont att äta dem dock. Vill krama dig med <3<3<3

Anonym sa...

Haha, mycket möjligt ;)
Kärlek på dig! <3

jennifer. sa...

Åh så fina(!), hittade du någon jacka? :)
PUSS <3<3

Sara Louise. sa...

Tack :D Nej, inte på Thuns, men på Inter Sport. En vit. :D <3<3

Anonym sa...

väldigt fina!