fredag 3 oktober 2008

I en stad där ingen längre bor.

uppsala domkyrka fyrisån

Tog en promenad med kameran i stan idag efter terminens första matteprov, kallt var det, kinderna blev rosiga och jag invigde mina nya vantar. Tog min snart obligatoriska solofredagslunch på Barista idag, svindyrt, gott och rättvisemärkt. Sitter hemma ensam nu, snart kommer syster hem och jag ska ställa mig vid spisen. Efter det skulle jag vilja krypa upp i en ranglig och rufsig pojkes famn och andas in en bekant och söt doft. Fast tror att det snarare blir en luddig filt som får värma mig istället medan jag sitter som en uggla framför tv:n.

10 kommentarer :

Anonym sa...

En pojk med rufs i håret skulle inte sitta helt fel, jag håller med.
Saknar dig. Vill du äventyra med mig i helgen kanske? <3<3<3

Sara Louise. sa...

:) Visst kan vi äventyra lite om du vill :D PUSS <3<3<3

Anonym sa...

fint. vart är bilderna ifrån?

Anonym sa...

Vill också äventyra :( om inte plugger är i vägen hela tiden :(
<3<3<3 Natalie

Sara Louise. sa...

Winterbarn: Tack. Bilderna är från Uppsala.

Natalie: Man prioriterar vad man måste, är det plugget som är viktigast så är det det. Puss <3<3

jennifer. sa...

Söta du, så fint du skriver <3
Gick matteprovet bra?
Puss <3<3

Sara Louise. sa...

Tack :) Det kändes som det gick bra iaf. Hur går det fö rdig med matten då? <3<3<3

jennifer. sa...

Det går faktiskt ganska bra, vi tar små steg tillsammans, de två estettreorna och jag i vårt lilla grupprum. Jag är tacksam över att de finns där, resten av min klass funderar på att tenta av Matte C.
<3<3

Anonym sa...

en promenad är ibland allt man behöver. vackert!

Anonym sa...

jag gör :)