onsdag 29 oktober 2008

På liv och jävla död.

pearls

Nya fina pärlor är alltid trevligt och extra bra inför julen då det ska ges bort en massa saker. Dessa hittade jag på Panduro när jag var i Karlstad, det jag behövde fanns inte och då behövde jag något att trösta mig med.
Kom hem igår och har sedan dess jobbat lite, besökt min terapeut och strosat runt i Norrtälje med mamma. Även fast jag har lov så har jag mycket som måste göras, t.ex. en intervju i Uppsala imorn, synundersökning, ledarmöte och kemi, fysik och engelska plugg. Inte så trevligt, men det måste göras. Ha en trevlig kväll, nu ska jag se på Bonde söker fru och kaxa mot min hjärna och tankar.!!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Vilka fina pärlor:-)!! Vill haaa!

Sara Louise. sa...

Tack. :D

Anonym sa...

Fint bilde, og perler.

Sara Louise. sa...

Tack ;D <3