Jag vill ha puls.

Idag har jag städat mitt rum, vilket nu är mindre grusigt och utan kläder liggandes överallt. Dock är rummet fortfarande tråkigt, inte mycket fina detaljer här inte. De som är värda att nämna är i alla fall min fina inspirationsvägg som jag fixade i går (dock kanske inte klassfotot ger några kreativa idéer), min tygtavla och min Lasse-affisch. Mer skönhet kan inte finnas i min lilla skrubb.
Precis just i denna stund lyssnar jag på Gyllene Tider, drömmer och förbannar mig över mina trötta ögon. Är helt slut. Fast klaga ska man inte göra, nej, istället ska jag dela med mig av mitt val av valbara kurser till nästa läsår. Här är de: Tyska 4, Engelska C, Matte E, Svenska C, Litterär Gestaltning, Bild & Form och Kemi breddning. Nu är det bara för mig att hoppas på att jag får alla dessa, men reserver är: Info & Layout, Rättskunskap och Samhällskunskap B.
KRAMKALAS!
