måndag 27 april 2009

Jag vill ha puls.

inspiration wall fåret
Idag har jag städat mitt rum, vilket nu är mindre grusigt och utan kläder liggandes överallt. Dock är rummet fortfarande tråkigt, inte mycket fina detaljer här inte. De som är värda att nämna är i alla fall min fina inspirationsvägg som jag fixade i går (dock kanske inte klassfotot ger några kreativa idéer), min tygtavla och min Lasse-affisch. Mer skönhet kan inte finnas i min lilla skrubb.

Precis just i denna stund lyssnar jag på Gyllene Tider, drömmer och förbannar mig över mina trötta ögon. Är helt slut. Fast klaga ska man inte göra, nej, istället ska jag dela med mig av mitt val av valbara kurser till nästa läsår. Här är de: Tyska 4, Engelska C, Matte E, Svenska C, Litterär Gestaltning, Bild & Form och Kemi breddning. Nu är det bara för mig att hoppas på att jag får alla dessa, men reserver är: Info & Layout, Rättskunskap och Samhällskunskap B.

KRAMKALAS!

4 kommentarer :

Josefin sa...

Du kan få en tavla av mig som jag målade förra året. Höhö <3<3<3

Sara Louise. sa...

Visst! :D <3

jennifer. sa...

Fint! :D
Litterär gestaltning lät spännande.
Ha det världsbäst på Lasse,
själv åker jag förhoppningsvis till stugan på Yxholmen om Emilia inte fortsätter vara sjuk.
Annars cyklar jag kanske dit själv.
Haha, som att jag orkar.PUSS! <3

Sara Louise. sa...

Haha. Stugan låter sjukt kul att åka till!. ;D DU MÅSTE TA MED MIG DIT I SOMMAR! Puss <3<3<3