onsdag 15 april 2009

My life is shit but I'm funky!

Idag känner jag mig ganska social och faktiskt ganska så glad. Det är skönt att få känna sig så då och då. Sådär allmänt nöjd med livet alltså. Även om jag är ganska så stressad över vissa saker så har jag unnat mig en lugn dag idag. En dag då jag pratat, pratat och pratat. Gymmat med Carl har jag också gjort, det var kul. Att gymma är enligt mig en mycket nice träningsform om man är två som gör det tillsammans. I alla fall, en trevlig dag har det varit. Imorgon måste jag dock få lite gjort, lite biologi och en massa engelska. Fast på morgonen ska jag lära mig livräddning av ett gäng biffiga snubbar, det ska bli spännande och ganska läskigt. Jag gillar inte att pussa på dockor.

1 kommentar :

Josefin sa...

HEJ ÄLSKLING! :D <3<3<3 Jag är hemma igen, du ska få present! VI RINGER VARANDRA! PUSS <3