måndag 13 april 2009

Framtiden ger mig huvudvärk.

sallad

videung

Sallad: Avokado, jordgubbar, tomat, skinka. Jag gillar't! Avokado är numera en av mina laster.
Videung: Kan inte receptet på detta men kan väl gissa på att det i alla fall behövs en ståndare och en pistill, plus någon som sprider pollenet.

Fy säger jag bara. Jag gillar inte att mitt lov är slut nu, och att skolveckan börjar med ett hemskt prov i ekologi. En massa måsten att ta tag i, urk, jag är nog lite för lat för det just nu. Ni sötnosar som har lov nu måste komma förbi mig och hälsa på och ge mig lite livskraft.

4 kommentarer :

Umma sa...

Börja veckan med ett prov doesn´t sound värry nice. Men du klarar säkert skiten med bravur ska du se.

Avocado kan ju inte vara en last heller! Bara gottigott. Och med jordgubbar - Bajsgott. Likaså med mango men det vet du säkert redan!?

Amanda Marie Lena. sa...

då är vi två <3

Umma sa...

Tur för dig att du inte gillar mango - Det är dyrt som faen. (Som om inte jordgubbar skulle vara det då? Mitt cepe)

Veckan innebär bland annat smörgåstårtebak, födelsedagsfirande av mormor, målning av väggar och förhoppningsvis klappning av kossor. Själv?

Umma sa...

Aha, ska du göra ett matreportage för någon tidning alltså? Får man vara nosvis och fråga vad det är du ska fota/göra för gott?

Har du kossor i närheten av där du bor? Vill du byta boende med mig? SNELA RARA DU! :)