fredag 10 april 2009

Pianoflickan.

me

Det är långfredag idag och ni får inte glömma att hålla en tyst minut för gudasonen. Annars tycker jag att ni ska festa och skratta som bara den, att ha tråkigt för att en snubbe dör för 2009.e gången är väl inget som jag klassifierar som nödvändigt. Själv har jag inte skrattat så värst, men sörjt det har jag inte heller. Jag har däremot färdigställt en lista med massa ekologiord, sett på en tysk tvserie, städat lite och rensat i trädgården. Nu är jag helt färdig och måste snart övergå till att plugga engelska, jag vill inte, men jag måste. Imorgon far jag till Karlstad och firar påsk i någon dag. Inte kul tycker jag, men vi kan ju hoppas att jag blir motbevisad.

2 kommentarer :

Josefin sa...

Om värmland blir trist kan du ringa mig och gömma dig i en garderob för att prata i telefon. Jag ska inte gå och lägga mig natten mellan lördag och söndag. Så feel free! :) Jag kommer sakna dig så förbaskat mycket den här veckan, inte ens en ynka hejdå-kram har vi fått ge varandra! Pusspuss darling! <3<3<3<3<3

Sara Louise. sa...

Möjligen hör jag av mig. Om jag hittar en skrubbish. ;)

Jag kommer att sakna dig med sötaste unge och avunda dig kommer jag också att göra. Fy. Jag vill också till värmen. Men men. Jag får sola hemma, koka cancer i ett solarium eller sådär. ;D

KRAM KRAM KRAM!!!! <3<3<3