tisdag 21 april 2009

Skolböcker kan man ha till mycket.

Jag är kluven idag, jag både älskar vissa människor och blir så jävla trött på andra. Att några personer alltid, precis alltid prioriterar just sig själva och ingen annan. Allt ska vara bra för de och går den största fördelen till någon annan så blir de så jävla sura. GUD! MÄH! Jag dör över detta fenomen. Jag vill slå dessa människor i huvudet med min tunga jävla fysikbok!

De jag älskar då. Hm. Jag älskar min skola och alla sköna människor där. Vi hade öppet hus idag och det var så kul, jag och en kompis ville egentligen stanna där hela natten, men det går ju inte direkt. Men att få prata med lärare och klasskompisar efter skoltid är en så skön känsla, i alla fall på våran skola. Vi har det så fint där. Och får sjukt mycket bullar och annat gott. :D
Sedan älskar jag
Josefin idag! Grattis till henne. <3

7 kommentarer :

Josefin sa...

Tänker du samma som jag B2? ;S
Jag älskar dig <3
Kom och krama sönder mig.

Sara Louise. sa...

KLART JAG GÖR! Kramarna kommer på torsdag, jag laddar för fullt för att kunna demolera dig. ÄLSKAR DIG MEST! <3

jennifer. sa...

Öppet hus är faktiskt finfint!
Kan ni inte öppna en studentkorridor i eran skola, så kan man både sova och bo där?
:)
Då skulle jag kunna tänka mig att flytta till Uppsala, haha. <3

Sara Louise. sa...

Haha, nej tror inte företagets ledning går med på det. Tyvärr ;D
Men en bra idé är det. PUSS <3

Lantligt i Hårnacka sa...

härligt med skolan. Är det mig du talar om? Inte meningen att klaga på dig eller så men jag är så himla ledsen över det. Menmen det kommer flera år. Saknar er. Ses i morgon <3

Karolin sa...

Det är viktigt med kärlek, det får oss att se det positiva över de som vi skulle vilja nita med en fysikbok;)...:)...

karolin sa...

Det finaste vi har:). Får du en bra helg<3??