fredag 24 april 2009

Torsdag och fredag.

natalie pilla
Igår så hade vi pratmakarkväll hos Josefin, där det också ingick spagetti och köttfärssås. Vi spelade tre omgångar och jag var med och vann två gånger. JIPPE! Men Anton är mästaren, han vann alla gånger.
Sammanfattningsvis var det: högljutt, kul och mysigt.
Älskar dessa människor så mycket, mer än några andra människor på jorden.

rosor fiskar
Idag har jag tagit mig in till Norrtälje en sväng med mamma, där jag var hos doktorn och psykologen. Det gick bra. Sedan åt vi på Ett Glas och i alla fall jag njöt av deras som alltid goda mat. Efter det tog vi en tur till Granngården för att köpa trädgårdskläder till mig, ett par byxor och en tunika (vad den hade att göra med trädgården är svårt att avgöra). Sen blev jag några rosor rikare när vi som alltid åkte förbi Blomsterlandet. När jag kom hem så fotade jag mina cerisa rosor och likaså mina fina pärlor som jag köpte i påskas. NU LYSSNAR JAG PÅ SOMMARLÅTAR! (that's so me)

5 kommentarer :

Josefin sa...

Kvällen gjorde min vecka <3 Helt underbart mycket babbel, skratt och spydiga kommenterer haglade, haha! Och din mysko, roliga dialekt som hördes över allas skrik! :D Puss älskling!

Josefin sa...

Fin tunkia också förresten! Du passar i den som tusingen tror jag. :) Puss

Sara Louise. sa...

Haha. Du e så söt! KAN-ALLL! SAKNAR DIG REDAN! Puss <3<3<3

jennifer. sa...

Hihi, du och dina sommarlåtar!
Snart tar vi popexpressen och får fler fina dagar/kvällar tillsammans!
BIG KISS.
<3<3

Sara Louise. sa...

Ja, popexpressen tar vi till himmeln! PUSS <3<3<3<3