onsdag 21 januari 2009

Att göra ingenting, ger mig verkligen ingenting.

nypon.

Febern gick upp imorse igen, precis då jag trodde den var på väg ut ur min kropp. Detta betyder för min del att det inte blir någon skola den här veckan. Dubbelt så mycket att jobba med nästa vecka då alltså. Sorgligt men sant. Dagen har förflutit förbi som i ett töcken, jag har inte gjort något endaste nödvändigt. Klätt upp mig lite, handlat, ätit, suttit vid datorn, knapprat alindrin och gjort hummus. Suktat alldeles för mycket på en massa kläder, bl.a. stentvättade jeansleggings och en smoking kavaj. Men jag kanske borde hålla på de mynt jag har på kortet. Planerar att se på Top Model i kväll och äta av den där hummusen jag mixade ihop tillsammans med knäcke, apelsin och hallonthé. Låter i varje fall som att jag gör det bästa av situtionen då. GOD KVÄLL.

2 kommentarer :

jennifer. sa...

Ät hummus du och bli frisk snart,
mental hug <3<3

Sara Louise. sa...

Hehe. Tack, kram på dig med <3<3