torsdag 29 januari 2009

You're never going come..

baked alaska

Nu är jag hemma på landsbygden igen, hemma hos den mysiga filten, kaffemaskinen och min familj. Ganska skönt, även fast det var skönt med lite fart igen såhär efter att jag legat hemma med feber hela förra veckan. Dock tror jag det vart lite för mycket förändring på en gång, för nu känns det som om någon sitter och kramar om min matstrupe ibland istället, väldigt obehagligt. Har försökt att bota det med massa chokladbjörnar och vaniljglass, men det funkar inte riktigt så bra som jag hoppades. Jag får väl ta det lungt ikväll och imorgon med om det ska fortsätta. Att få magsår är det sista jag vill. Nej. Ursh. Försöker faktiskt förtränga det som mamma sa att jag skulle, detta genom att blogga och lyssna på Franz Ferdinand.
Lyssna på denna sköna sång: Ulysses - Franz Ferdinand

Inga kommentarer :