onsdag 14 januari 2009

Jag smider mjölkpolisplaner också.

Det börjar gå lite uppåt nu, skönt skulle jag vilja säga. Jag har fått sömntabletter igen och jag kan faktiskt sova och slipper smida idiotiska planer som bara kommer att drabba mitt livs värde. Jag har köpt mig tulpaner, för att känna den sköna doften av vår i det här råa klimatet, jag har köpt en spegel med guldram och ätit lunch med mamma. Jag försöker att fokusera på det positiva, i alla fall just precis nu, och försöker att njuta av sådant som marabou lakrits m.m. Det är inte lätt, men ibland går det. Nu i alla fall ska jag lägga mig och läsa lite Virginia Wolf så att jag har något att komma med i läsecirkeln imorn. Sedan ska jag promenera till statoil och köpa Elle och njuta av lite mellis. Puss.

2 kommentarer :

Josefin sa...

Du är så bra så att jag bara vill hoppa upp och ta ned lite moln till dig som du kan ha i en ask. <3

Sara Louise. sa...

MOLN! Wiie <3<3<3