tisdag 20 januari 2009

Up up down down left right left right B A start.

tulpan boston tea party

Jag har det tråkigt jag. Har inte mycket för mig såhär i feberns grepp. Igår så hade jag ett lite Boston Tea Party marathon, medan syster hade Sagan om ringen marathon i rummet intill. Vi är av mycket social natur ska tilläggas. Idag har jag dock inte gjort mycket alls. Tittat på tv och ätit. Det man kanske borde göra vid sjukdom helt enkelt. Följer kanske vad expertisen rekommenderar vid mitt sinnestillstånd. Värme, vila och näring. Nu såhär till kvällen så lyssnar jag på detta, tittar på detta och saknar sånt här. Funderar också så smått på vad jag ska önska mig i födelsedagspresent. Det är grymt svårt. Det får ju inte vara bara dyra saker, och måste vara sådant som t.ex. släktingar kan köpa. Klurigt.

6 kommentarer :

jennifer. sa...

Det är så himlans svårt det där med presenter, och jag hatar att du har satt upp en räknare på dagar innan din födelsedag, då är det bara för mig att dra bort 4 dagar och bli påmind om min stora dag också, vilken jag är enormt stressad över. Vad ska jag också önska mig, vad ska jag göra, ska jag ha fest, vilka ska jag bjuda, passar ni ihop, vad ska jag säga till barnbarnen om jag inte gör något alls då, varför är det så svårt med sånt här?
Usch och krya på dig, <3<3

Sara Louise. sa...

Hehe. Du är försjutton mer stressad än jag. Ta en bulle och chilla en stund. Jag går ihop med de flesta skulle jag vilja säga. Så oroa dig inte över de. Nya människor är alltid superskoj att möta ;D Jag tror faktiskt inte dina barnbarn kommer bry sig så mycket, för de lär tycka att du är en rynkig tant som borde leva i nuet istället för att jämra sig över det gamla.

Det tillhör nog att det skall vara svårt ;D

PUSS <3<3<3

Josefin sa...

Jag vet inte hur du tänkte med bilden på mina ben, men jag saknar dem i allafall inte sådär bleka! ;) Haha. Dock saknar jag dig, sommaren och spontana utflyckter till Skansen OTROLIGT mycket ska du veta!
Du ska få något fint i present tror jag bestämt! :D <3<3<3 Krya på dig bästho!

Sara Louise. sa...

Hehe. Jag saknar verkligen dina ben ;D Du ska få något fint av mig också sörru!!

SKANSEN I SOMMAR! Planera in det i hjärnan. :D <3

Anonym sa...

jag vill också fylla år snart! men jag får vänta till oktober, tråååk. vill inte bli äldre dock ;) lite ångest! du får fortsätta krya, vila & näring och boston tea party är grejen!

Anonym sa...

rubriken har med Release the Bats-dvd att göra, om jag inte minns fel??:) var osäker, men såg sen ett FOB-citat i din blogg och tänkte att det nog var rätt. råkade halka in på din blogg bara sådär:)