fredag 9 januari 2009

Tur att det smakar gott när jag väl vågar ta steget.

hot chocolate with mallows.

Åker ni till den fina kuststaden Norrtälje så är det caféet Landkrabban som rekommenderas. Världens godaste soppor och massa god varm choklad. Mums. Själv ska jag till den lilla staden idag, men det är lite sent då för att äta lunch. Tråkigt må jag säga, men jag får njuta av en lunch på stan i Uppsala istället innan jag sätter mig på jordens segaste buss dit. Ha det fint och hoppas ni får lite mer sömn än mig!

9 kommentarer :

jennifer. sa...

Det där ser grymt gott ut,
och jag borde få smaka sånt på LK med dig någon gång! Visst? :D <3

Sara Louise. sa...

Visst. :D Kan vi väl nån gång. PUSS <3

Anonym sa...

åh vilken fin kopp varm choklad! :D tack så jättemycekt för kommentaren i min blogg! kramar <3

Anonym sa...

SNYGG BLOGG :) <3

Anonym sa...

vilken härlig bild!! blir minst sagt chokladsugen av den! :)

Anonym sa...

det är sant, det kommer gå snabbt :) bara man orkar stå ut lixom <3 önskar inte denhär ångesten kommer och att ja är sjuk :( för vi tränar varje dag och jaa. .. orkar man? Nej..

Anonym sa...

tack så mycket! :))

Anonym sa...

ÅH. Mashmallows- choklad!

Anonym sa...

Det där såg inte lite gott ut! Mums :)