onsdag 9 juli 2008

Dance, dance.

jossanochemma
Josefin och Emma ska göra ett kast.

Mina magmuskler har aldrig någonsin varit ömmare, att efter tre månaders träningsuppehåll köra på för fullt igen har sina nackdelar, men oj så skoj det är. Swingen är det bästa och ger en enorm endorfinkick. Vi dansar även streetdance och har tränat akrobatik, tillexempel har vi kastat varandra, eller jag har snarare blivit kastad då jag har noll stabilitet och balans. Imorgon är det dock dags för uppvisning och då måste allt sitta och det mest fruktade är som vanligt streetdancekoreografin, som i år dansas till Jay-Z, den är grymt krånglig och street är absolut inte min favorit av de dansstilar som finns. Men den sätter jag nog nästan i alla fall, det krävs bara träning och jävlar anama.

Inga kommentarer :