torsdag 31 juli 2008

Update no. 3 - Har ar vi sjuka.

Det var ett tag sen sist jag skrev nu, sa just darfor kanske detta inlagg ar lite intressantare an det forra. Inte vet jag. I alla fall sa ar i stort satt alla studenter har nere forkylda, vart du an gar kan du hora nagon hosta. Vi ar saklart ocksa forkylda, Rebeccas sitter i halsen och nasan och min i nasan, halsen och huvudet. Jag har aven en "hudinfektion" sa jag gar pa antibiotika som gor sa att jag inte far sola nagot mer, osis for mig. Forvanta er en blekfis. Det ar fortfarande ganska hektiska dagar har nere och i gar stupade vi verkligen i sang efter en fyra timmars batresa. I dag ska vi till Valetta och ikvall ar det MR and MRS EF, ett utkladningsdisco dar killar ar tjejer och tjejer killar. Dock ska inte vi kla ut oss, trakiga som vi ar.
Det ar idag mindre an en vecka tills vi ska komma hem och Lufthansa (flygbolaget vi flyger med) strejkar, sa vem vet om vi kommer hem nar vi ska.

Ska sluta traka ut er nu och aterga till mitt tyska ragbrod for att fa i mig lite lunch. PUSS.

3 kommentarer :

Anonym sa...

ÅÅÅ jag känner igen detta, Alla var förkylda på min resa också. :( Menmen hoppas det går över. Snart är du hemma igen :D puss miss you NATALIE

Anonym sa...

Allt ordnar sig när du kommer hem ska du se!
Jag saknar dig jättemycket och packar just nu till Taizé.
Vi ses antagligen inte förens den nittonde då vi ska skaka loss på danskurs! Vi kan ju plingas iallafall!
Miss you so, so, so much my dear, <3<3<3

Sara Louise. sa...

Natalie: Hehe, jo det kanske hor sprakresor till att alla blir sjuka. Nu ska jag ga och se Mamma Mia :D Puss pa dig sotnos <3<3<3

Jossan: Sa lange ska du val inte vara borta val? Jaja, da syns vi da. Saknar dig mycket mycket <3<3<3