onsdag 2 juli 2008

I full fart längs E4an.

Sitter i husbilen för tillfället, vår resa till Skåne är igång. Till Trelleborg är vart vi ska och det tycker jag ska bli kul. Vi ska besöka en av mina gammelfarbröder, Bosse, som bor längs Sveriges sydligaste kust. Tidigare idag har vi hunnit förbi Saltå kvarn för ett lunch- och brödköpsstopp, ett mycket trevligt ställe för en brödälskare som mig. En av deras goda kanelbullar ligger i ett skåp över mig och bara väntar på att ätas upp, men den får vänta litegrann, den får vänta tills klockan slår fikatid. I alla fall så är det långt kvar för mig att åka, skall vara framme runt kvart i sex ikväll och det blir nog ännu senare om vi hittar något skojigt på vägen. Puss från en tös någonstans i närheten av Gränna.!

7 kommentarer :

Anonym sa...

Låter jättemysigt med husbilssemester!!!! Roligare än att jobba. Men med de pengarna som jag tjänar kan jag ju nästan köpa mig en husbil själv. HAHA

<3

Anonym sa...

Låter fint sötgrötbarn! :)
Själv kom jag precis hem från jobbet, och hela dagarna babblar jag om dansen, mina jobbarkompisar blir tokiga, de är nämnligen inte så intresserande. Men jag bara längtar, dag ut och dag in! :D

<3<3<3! Älskar dig!

jennifer. sa...

Sätt i din kanelbullen fortare är fortast för att förhindra sittskav! Hemma hos Bosse finns det säkert massa mer att fylla husbilen med för hemresan!
Pusspuss mysbulle <3<3

Anonym sa...

Älsklings-Bosse... Du får fan hälsa från mig... Han e bäst!! <33

Sara Louise. sa...

Bea: Jodå det är mysigt, och kanske lite bättre än att jobba hehe, men min säng hemma är skönare. Om du nu har så mycket pengar så är jag mycket öppen för gåvor ;P Puss <3

Josefin: Du får ju längta hur mycket du vill sötunge, men tänk lite på dina vänners öron. Viska istället så får de i alla fall inte öronskav. Puss <3<3

Jennifer:Bullen käkade jag på en rastplats vid tretiden samma dag och då var jag ännu tröttare på bilen, men men. Köpte en dyr tidning om miljön och sen mådde jag illa och fick sitta i framsätet, mycket mycket roligare. Puss på dig <3<3

Sparvoo: Hoppas du får det fint i Norrland medan jag har det lyx längs kusten. Puss <3<3

Anonym sa...

Haha.. Jag skojade. Men jag kan alltid köpa något roligt till dig.

Sara Louise. sa...

Hehe, men om du köper något till mig måste jag köpa något till dig. haha ;P <3