tisdag 15 juli 2008

Sweet as candy.

karameller fossingar jossfinsmat min matsäck

Josefin och jag har haft picknick på Skansen idag, en lite lagomt smått spontan utflyckt. Vi åkte inte dit för allsången, utan för att ha det mysigt och titta på djur och fina småsaker som karameller. Det var som en liten avsked utflyckt för oss, för vi kommer inte se varandra på åtmindstonde cirka 28 dagar, jag åker till Malta och hon till Frankrike. Mycket mycket sorgligt, men vi överlever det.

Ursäkta de fula ramarna på bilderna, de ville bara vara där.

5 kommentarer :

jennifer. sa...

Vad mysigt!
Skanskens karameller är det inget som klår! :d
Fy, vad jag kommer sakna dig. Jag vill ha en försenad avskedsfest med dig när du kommer tillbaka och ta igen alla dagar som vi inte setts på under sommaren.
Sköt om dig där nere! Lova.
<3<3<3<3<3<3<3<3

Sara Louise. sa...

Kommer att sakna dig grymt mycket också och jag ska försöka blogga lite för din skull. När jag kommer hem måste vi ha en fest och träffas många, eller varför hänger vi inte i vår husvagn någon natt eller i din stuga? Sommaren rullar ju tyvärr på herskeligt snabbt och vi har setts en gång på lovet, urk vad vi är dåliga. Men men, puss på dig <3<3<3<3

Anonym sa...

Detta var en eminent underbar, bra toppen sommardag! :D Älskar dig, vi är så bäst! <3<3<3<3<3

Sara Louise. sa...

Älskar dig med sötnos <3<3<3

Anonym sa...

åh, vad mysigt det ser ut!