lördag 19 juli 2008

Malta update skrivet utan a,a,o

Det forsta blogginlagget fran Malta kommer har :) Jag vill framst saga att det ar bra med mig och sparven och att vi har haft den enorma turen att hamna hos en mycket bra vardfamilj har nere, Simone. Hon accepterar att jag ar fett krasen och helst vill ha morkt brod till lunchmackan, hon gor allt for att vi ska fa som vi vill. Vi bor tillsammans med tva spanjorskor som jag inte kan komma ihag vad de heter, men de ar i alla fall mycket trevliga de med. Det bor aven en schweizisk tjej dar, men hon ar lite aldre.
Det ar mycket varmt har nere och Sparvis ar rod som en tomat pa axlarna xD Allting tar ocksa mycket langre tid har nere da malteserna verkar vara riktiga tidsoptimister och jag kanner ett sarskilt hat mot busschaufforerna. Vara ledare ar ocksa lite vimsiga, men vi har borjat vanja oss vid det nu.
Ni kanske vill veta lite vad vi har haft for oss? I alla fall ska jag beratta lite om vad vi har gjort. Idag var vi pa en sandig strand och badade, mycket varmt och trevligt. Igar var vi i skolan och sag filmen What happens in Vegas pa kvallskvisten. I kvall ar det dags for det forsta discot, sparvis ar tveksam och jag ar laddad :)

Till er som jag sa att jag skulle smsa mitt nummer, jag gor det snart, men vill ni prata rekommenderar jag att ni ringer mig for min ekonomis skull ;P Puss pa er <3

5 kommentarer :

Anonym sa...

låter som att du har det toppen! :) hälsa sparv! pusspusspuss saknar dig, <3<3<3

Anonym sa...

när kommer pepparkakorna hem? HEHE

<3

Sara Louise. sa...

Hehe, det ar trevligt har mestadels i alla fall. Vi kommer hem den sjunde augusti. Puss <3

jennifer. sa...

Åh, vad bra! tack för den! (uppdateringen) Hur var discot?
Smörj in din syster och ha det underbart! Saknar dig <3<3<3

Sara Louise. sa...

Varsegod. ;D Discot var bara bra det :D <3