onsdag 16 juli 2008

Sparven och jag flyger mot sydligare breddgrader.

sara
Nu far jag till Malta för en treveckors språkresa med min lillasyster. Planet lyfter från Arlanda vid sex tiden imorgon bitti och vi åker hemmifrån allra senast klockan tre i natt. Det blir inte mycket sömn här inte, kanske någon timme i sängen hinns med, frågan är bara om jag kommer kunna somna? Strunt samma, i värsta fall kan jag sova på planet. Taggad är jag i alla fall både för sol och bad men även för att uppgradera min engelska. Så i alla fall, hej då för ett tag och hoppas att ni i Sverige har det fint när jag inte är hos er. Puss <3

Fortsätt checka in min sida även fast jag är bortrest, något inlägg kan dyka upp om jag råkar sätta mig på ett datacafé. Eller faktum är att jag har lovat Deffe att blogga lite, så förvänta er något inlägg de närmsta veckorna. :D

2 kommentarer :

Anonym sa...

Hoppas du får det bra :) gillar dina foton i din blogg. vad använder du för kamera? kramkalas

jennifer. sa...

Jag är glad över att du lovat det!
Nu är du där lille Huldis, förhoppningsvis är det fint och bra och idylliskt för 3 veckors semester/pluggande.
Om du hittar någon pojke, snälla, let us know! ;)
Saknar dig redan!
Ganska soliga hälsningar från svea rike, <3<3<3