fredag 4 juli 2008

För jag har något att berätta.

Nu är jag i skåne och på Sveriges kanske vackraste plats. Det är så fint att jag nästan smälte när jag gick längs stranden i kvällsolen den första kvällen och var jag stenrik hade jag inte tvekat en sekund på att flytta hit, men tyvärr är det inte Sveriges billigaste tomter som finns här. I alla fall så är det trevligt här och igår så åkte vi en sväng förbi Köpenhamn för att hämta den snygga bilen som synns på bild, en Lamborghini Diablo, och äta lunch i Nyhavn. Jag fick åka i bilen hela vägen från Köpenhamn och det var en upplevelse som ni borde avundas, haha, för det är inte många som får åka Diablo.
Sen så har jag lite annat att berätta. Jo, på kvällen åkte jag halva skåne runt med tre främlingar. Helknäppt. Överlevde gjorde jag och ja det finns fjortisar i skåne också. Jag kände mig som en äkta 08a i deras sällskap och kände mig ganska vilsen, men det var nog bättre än att inte göra något i flera timmar. Vill ni höra mer så berättar jag mer, det är bara att ringa mig eller maila. Puss.

4 kommentarer :

jennifer. sa...

Åh, det var sannerligen fint.
Jag vill höra mer, mer, mer!
Vad gjorde du med de tre främlingarna (varför?), är bilen eran och vilken blick gav du fjortisarna? Pratade du (mycket?) med dem?
Puss på dig som jag saknar något så innerligt! <3<3<3<3

Sara Louise. sa...

Jag skriver dig ett mail, för det blir så långt att skriva här i bloggen. Puss <3<3

Anonym sa...

Skriv mig ett också! Nyfiken som i en strut. puss

Anonym sa...

Sms:a mig så kan jag ringa dig, :D <3<3<3