fredag 5 december 2008

Bite me, I'm seeing double.

dubbelt upp

Är så grymt tacksam för allt som ni gör för mig, alla som stöttar och bryr sig när jag vinglar till. Ni ska veta att jag försöker göra det ni säger, men det är som att lampan släks för någon som är mörkrädd. Paniken växer. Jag kan hantera min panik till ett viss mått genom att gå den säkra vägen. Men jag vet att för att den ska försvinna måste jag vänja mig vid mörkret och vandra på längs vägen ändå. Att tänka på alla trygga händer, vackra ord och människor hjälper mig att se. Tack.

8 kommentarer :

Josefin sa...

Jag ska hjälpa dig upp varje gång du faller och hålla din hand hela vägen. <3

Sara Louise. sa...

Tack vännen <3<3<3

Anonym sa...

vad fin du är! skönt att du har folk omkring dig, vänner är...bäst...minst sagt. kärlek till dom!

Sara Louise. sa...

Tack så mycket! Du är superfin du med! Många kramar <3<3

Caramel sa...

<333 I love you and I need you even when I scream at you <3

Sara Louise. sa...

Haha. Okej. Puss sparvis <3<3<3<3

jennifer. sa...

Några av mina nyårslöften är att åka in till Uppsala oftare samt att hålla en bättre kontakt med dig och er. Jag vet att vi inte ses ofta alls men du ska veta att trots det ser jag dig som en av mina bästa vänner och jag skulle inte vilja byta ut dig mot en miljon nya vänner.
Jag ska bli bättre på att synas och höras runt dig, för jag saknar iallafall dig. Jättemycket.
Och jag älskar dig. <3

Sara Louise. sa...

Okej, skönt att höra! SAKNAR DIG SUPER MYCKET SÖTNOS!! <3<3<3<3