torsdag 4 december 2008

Och så sket sig den planeringen.

h

Vacknade av klockan som vanligt runt sju imorse. Upp ur sängen, på med thévattnet och oj fan...min mage. Det blev att stanna hemma, har fått något förjävlans magvirus. Så min dag har spenderats i sängen framför tv.n. Segt som sjutton. Är fast i Uppsala också, får sitta här i sådär tre timmar till, då pappa hämtar mig. Vem vågar åka buss med krånglande mage? Inte jag i alla fall. Har inte sett dagsljus på sådär ett dygn och jag vågar inte äta särskilt mycket för den delen heller. Har väl fått i mig mängden av en frukost och ett mellanmål sådär, plus två koppar thé för att inte svimma av uttorkning. I alla fall. Sammanfattningsvis har min dag sugit ganska hårt. Kunde inte hjälpa Carl imorse, missade min viktiga fysik och kan inte ha min myskväll med Jossan. Och imorn. Urk. Ha det bra!

2 kommentarer :

Josefin sa...

Usch älskling! Detta behövde du inte. Stackars dig! Jag önskar att jag kunde krama dig & koka thé åt dig hela dagen i morgon. <3
Vi kan pratas på telefonen, <3<3<3

Sara Louise. sa...

Önskar så innerligt att det kunde ske och såklart att vi hade haft våran myskväll idag. Älskar dig så mycket <3<3<3