måndag 15 december 2008

Mina hjärnceller ligger huller om buller.

Jag lider av skoltrötthet, julklappspanik och torra läppar. Inget roligt må jag säga. Jag vill bara ligga i sängen och titta på tv hela dagarna, helst Ellen Degeneres eller något sådant. Dock måste jag gå i skolan tre dagar till, sen tar jag lov. Önskar bara att snön snart kunde komma, men nej, det lär den nog inte göra. Sen är jag dödssugen på det där kaffet jag drack i fredags, det godaste jag svalt i mitt liv. Någon som vill ta en tur till Landkrabban och fråga hur de blandar det? Som en liten julklapp liksom...

2 kommentarer :

Josefin sa...

Jag känner likadant, mått skitdåligt igår och idag. :/ Vill bara dega och dricka det där supergoda kaffet! :)

Kan mer än gärna gå till Krabbis med dig! <3<3<3

Sara Louise. sa...

Jo. Fy fanken. Jag orkar inte heller, jag vill bara sova. Och idag har jag i princip inte suttit stilla alls. Urk. Kanske tar en tu rtill Norrtälje på fredag, för panik-julklappshandling. PUSS <3<3