torsdag 11 december 2008

Åhh, så kisar vi!

sara louise.
Jag har en väldigt vacker min när jag fotar, det är ju inte konstigt om jag lyckas få rynkor i tjugoårsåldern så som jag kniper med ögonen.
Jaha, nu har jag helg igen, mycket angenämt måste jag säga. Blev inte många dagar i skolan den här veckan, men det räckte, jag hänger fortfarande med i tempot. Jag klarar av allt jag bestämmer mig för och det är ju skönt i varje fall, även om vissa saker kanske inte är så roliga att ta tag i. Imorgon så ska jag träffa min kära terapeut och sedan ska jag klippa mig, dock inte så mycket på längden då jag sparar ut mitt hår. Men ja, det är slitet och luggen kan jag praktiskt taget tugga på. Bäst att luggen kortas innan jag återupptar min gamla ovana från ettan att suga på håret. Ha en fin torsdag!

3 kommentarer :

Anonym sa...

kul att klippa sig =)

jennifer. sa...

Haha, jag hoppas du menar ettan som i lågstadiet och inte i gymnasiet? ;)
Jag ska ta reda på hur det ligger tillmed lucian, vore jättekul om det löste sig! Jag hör av mig :) <3

Sara Louise. sa...

Jo, jag menar i lågstadiet ;P Lucian är imorn, klockan tre på dagen. får se om jag känner för att ta mig dit, men om du kommer så visst! ;D <3<3<3