söndag 28 december 2008

Jag vandrar dåliga gatan fram..

josefin & cat harry potter 3 - Blown up aunt minestrone soup

Haft mig tre fina dagar med min vän Josefin. Sett på tre Potter-filmer, en Björn Gustavsson, en snyftare, ett drama och en halv klassiker. Två pojkar har vi hunnit med att träffa. Sovit i en lägenhet och ett öde hus. Kelat med och blivit nerhårade av Dutchess och Bullen "Bulgur" Bullson. Tryckt i oss lax, pasta, soppa, julkaffe och massa mer. Underbara dagar är vad jag haft, att vara med en vän gör dagen så mycket ljusare.

8 kommentarer :

Anonym sa...

vackert så!

Sara Louise. sa...

Tack :D <3

Josefin sa...

Sannerligen min vän! Det kommer bli favorit i repris, :) <3<3<3

Sara Louise. sa...

Hehe, japp ;D <3<3<3

Josefin sa...

Haha, Dutches älskar mig verkligen på bilden... ;P <3<3<3

Sara Louise. sa...

Verkligen ;P <3<3<3

Anonym sa...

den där soppan ser mumsig ut!

Sara Louise. sa...

Ja det är vad den var :D