söndag 7 december 2008

Snart är lovet här, tack och lov!

Två skolveckor kvar nu, sen är det Siesta! Det ska bli superskönt må jag säga. Under julhelgen ska vi vara hemma på gården. Kusinerna, faster, farbror och farmor kommer hit från värmland och på juldagen kommer gammelfarbror och gammelfaster på middag. Det ska bli så kul att träffa alla dessa underbara människor! Doch åker de hem igen på annandagen och det är en hel del lov kvar att fördriva då. Det är här jag vill ha något att göra.

Vad ska man egentligen göra i början på det nya året? Idéer?

4 kommentarer :

Josefin sa...

Ha uppesittarkvällar med mig. Film, fota & brödbakning! :D PUSS!<3

Sara Louise. sa...

Hehe, det säger du :D Det tycker jag låter prima ballerina. PUSS<3

jennifer. sa...

Inleda det tillsammans kanske? Åka sopsäck, dricka varm choklad och (fan, josefin sa ju allt) hm, ha det dunderbra!
<3<3

Sara Louise. sa...

Hehe, åka sopsäck. Det var mycket längesedan det. Men det åker jag bara om det kommer snö, inget ler-glid här inte ;D <3<3